Intensivkurs

Intensivkurs hos JC Trafikskola

Bokning av intensivkurs:

Gör din bokning genom att klicka här.

De flesta kommer på intensivkurs hos mig i två, tre veckor, med proven den tredje eller fjärde veckan.
Riskettan bokas in under första delen och risktvåan (halkbanan) under andra delen av intensivkursen.

Bra att veta om intensivkurs hos mig:

Jag anpassar din utbildning efter dig som elev,

"Det ska vara personligt, roligt och lätt att ta körkort" - Jennifer

• Har du övningskört hemma?
    Boka gärna in en testlektion innan intensivkursen.
    (Detta för att jag vill se dig köra och kunna hjälpa dig att uppskatta hur många lektioner din intensivkurs bör innehålla.)

• Är ute i god tid.
    Detta då det under sommartid kan vara lång väntetid för att få tid för uppkörning hos Trafikverket.
    (I Varberg sker teoriprov och uppkörning endast en gång i veckan, onsdagar.)

• Har du inte möjlighet för en testlektion?​
    Ring eller maila mig och förklara dina kunskaper, därefter väljer vi ett antal lektioner utifrån eventuella förkunskaper. Men proven bokar vi in först under intensivkursen. Vänligen observera att beroende på tillgänglighet för prov kan du behöva komma tillbaka till Varberg vid ett senare tillfälle (ej i anslutning till intensivkursen) för själva uppkörningen och teoriprovet. Teoriprovet går att boka in i annan stad om så önskas.

Boende:
Jag har ett sammarbete med Hotell Gästis i Varberg, vilket betyder att med en länk du får av mig när kursen är bokad får du 20% på boende hos dem. (rabatten gäller inte v.28-32)

Både boendet och trafikskolan ligger på gångavstånd från Varbergs tågstation och bussterminal.

Vägen mot körkort:
För att få körkort behöver du göra två delprov, jag förbereder dig så gott jag kan inför båda. Teorin pluggar du mest på egen hand genom de inlogg du får av mig till trafikskolaonlines material.

Teoriprovet görs först och måste vara godkänt innan du får genomföra körprovet. Körningen anpassar vi efter dig som elev, exempelvis hur många lektioner du vill köra per dag och per vecka.

Ombokning eller avbokning:

Ombokning av intensivkursen är såklart möjligt men med förståelse för att de inte går att göra förstora ändringar med för kort varsel.

Avbokning av en körlektion kan ske senast vardagen innan klockan 13. Om hela kursen bokas av debiterar jag en administrativavgift på 1000kr.

ÖPPNINGERBJUDANDE

Lär dig något nytt idag